חפש סדנא עבורך

הטמעת שם המותג באמצעות מוצרי פרסום

4.5/5

הזמנת פעילות השאירו פרטים

שתף עם חברים:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

מוצרי פרסום

בדרך להצלחה עסקית יש לבצע כמה מהלכים פרסומיים, כדי שהציבור יכיר את העסק ואת פועלו. אם העסק לא יפרסם את עצמו בדרכים שונות, יהיה קשה להטמיע את שם המותג כיוון שהציבור והלקוחות הפוטנציאליים לא מספיק מכירים אותו. מכיוון שיש פעולות שיווקיות שונות וקשה לדעת מהי השיטה שתתאים לכל מותג, מבצעים בתחילת הדרך כמה ניסיונות ובהתאם להצלחה או לכישלון, ממשיכים הלאה. אם מחליטים לדוגמה על מוצרי פרסום, מתחילים מהעובדים ורוכשים עבור כל אחד מהם תיק למחשב ועליו מדפיסים את לוגו החברה. יש עובדים שמגיעים כל יום למשרד ונותרים בו כל היום אך יש גם עובדים רבים שיוצאים לפגישות, שנוסעים ברכבת ומניחים את התיק על המושב לידם, או יוצאים לשטח ופוגשים הרבה קולגות כשהתיק על כתפיהם.

התהודה של המוצר הפרסומי מתחילה לחלחל, אך בקטן. אם רוצים להרחיב זאת, כדאי להירשם כמציגים בכנס מרתק בתחום העיסוק של החברה אשר כולל הרצאות מקצועיות וגם הרצאות כלליות בנושאים עכשוויים וזאת לרווחתם של העובדים. אחת ההרצאות המסקרנות ביותר היא זו של עמית סגל ולכן היא סוחפת לאולם מאות אורחים שמגיעים להקשיב לכתב הפוליטי המוערך. בסיומה של ההרצאה, כל מי שיוצא מהאולם מקבל תיק מחשב שעליו מוטבע הלוגו של החברה. כך בדקה אחת של חשיבה ושל ביצוע במקום הנכון, יצרנו אפקט מצוין להעמקת התודעה של פעילות החברה.

מוצרי פרסום בתערוכות מקצועיות

עובדים אשר מגיעים לתערוכות מקצועיות נחשפים למידע נרחב בדוכנים השונים, אשר כל אחד מהם מציג טכנולוגיות חדשניות בתחומים שבו הם עוסקים כמו לדוגמה, מוצרי חשמל, מיזוג, אנרגיה סולארית וכו'. על הדלפקים של הדוכנים ממתינים למשתתפים מתנות קטנות אשר עליהן מתנוסס לוגו החברה. אלו יכולים להיות עטים, מטענים לסלולרי, מטריות, פד לעכבר, משחק קליעה למטרה למשרד ואופציות רבות נוספות.

רוב באי התערוכות, נהנים לאסוף את המתנות הקטנות אשר בדרך כלל הן מתנות שימושיות וכבר למחרת הן מונחות על השולחן המשרדי בחברה. בדרך זו גם מקבל המתנה רואה את הלוגו כמה פעמים ביום וגם כל מי שנכנס לחדרו, העובדים והאורחים המגיעים לפגישות. לכן מוצרי פרסום מסוג זה יוצרים אפקטיביות רבה הן ברמת התודעה, הן בתדמית של החברה והן בחדירה לשוק.

אחת האופציות הנחמדות היא להעניק לקולגות שמגיעים לכנסים או לאירועים עסקיים מתנות ממותגות שאינן עבורן אלא דווקא עבור הילדים. העובד מגיע במהלך היום לאירוע העסקי המסקרן וביציאה ממתינה לו שקית עם הפתעה. כאשר הוא מגיע הביתה, הילדים מסייעים לו לפתוח את האריזה והם מאד נהנים לראות שיש בה מתנות עבורם כמו כדורי ים, משחקים לחוף הים, צידנית לפיקניק, מחצלת גדולה, ערסל יפהפה, בקבוק למים, או קופסה ענקית מלאה בשוקולדים.

ההגעה לחוף הים או לפיקניק עם המוצרים הללו הנושאים את לוגו החברה, היא פעולה מצוינת שבה נופשים רבים רואים את הלוגו על המוצרים הללו.

תוכן עניינים

סדנאות נוספות שימצאו חן בעיניך:

דילוג לתוכן