חפש סדנא עבורך

חוויה מרתקת ושמה סדנת מנהלים

4.5/5

הזמנת פעילות השאירו פרטים

שתף עם חברים:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

העשרת הידע האישי במהלך סדנת מנהלים

העבודה היום יומית שוחקת מנהלים רבים ולכן הם זקוקים מדי פעם לריענון כמו סדנת מנהלים אשר בה הם ילמדו דברים חדשים וייפתח בפניהם עולם חדש, שלא היה מוכר להם. הסדנה יכולה לשפוך אור על מנהיגות, יזמות, אימון ונושאים עסקיים רבים נוספים.

כל אדם הוא עולם ומלואו ועברו שזור באין ספור סיפורים מרתקים, זו הסיבה שרבים מעוניינים לכתוב סיפור אישי שכולל את האירועים המסקרנים שחוו כילדים וכבוגרים באין ספור סיטואציות הקשורות בהקמת המדינה, בעבודה בגופים גדולים כמו בשירות דיפלומטי או בצה"ל. הדרך המומלצת לבצע מהלך זה הוא להיעזר באיש מקצוע שילווה אותו בכל התהליך כדי להפיק ספר מוצלח ומרשים.

סדנת מנהלים אשר לומדים בה אפיקי ידע חדשים

כל מנהל עסוק ברבדים רבים של ניהול עסק בהתאם לתחומי העשייה של החברה כמו נדל"ן, בנקאות, קמעונאות ועוד. יש לו ידע רב אך חשוב שיתפתח גם לתחומים נוספים אשר נושקים לתחום העיסוק וגם ילמד כיצד להתנהל בסיטואציות שונות שבהן הוא נתקל ביום יום כמו גיבוש אסטרטגיה שיווקית, פרסום, משאבי אנוש בחברה ונושאים נוספים.

מכיוון שמדובר בתחושה רוחבית של מנהלים רבים בחברות מובילות, הם נפגשים אחת לתקופה ליום סדנת מנהלים ובכל פעם הם לומדים רבדים חדשים. אנשי המקצוע שמעבירים את הסדנאות המקצועיות הללו הם מרצים מהשורה הראשונה בעלי מיומנות וניסיון רב בתחומים אשר אותם הם מלמדים.

סדנת מנהלים בנושא שיווק בעידן החדש

אחת ההרצאות המרתקות היא בנושא יזמות, בכל חברה חשוב ליזום מדי פעם אפיקי פעילות חדשים שיתופי פעולה עם גורמים עסקיים אחרים ויצירת תחומי עיסוק אשר קרובים לתחום הנוכחי.

אחת ההצעות של המרצה היא לבדוק בעסק שלך, מה יכול לפתח אותו, איך אפשר ליצור הכנסות נוספות, דבר שיוביל להגדלת הרווחיות של החברה בניהול נכון ומחושב.

בחודשים האחרונים התחום שמתפתח כמעט על ידי כל חברה הוא הקמת אתר איקומורס או אתר ווקומורס אשר באמצעותם מוכרת החברה מוצרים באופן ישיר לצרכן. נתח המכירות באמצעות החנות המקוונת עולה כל הזמן ולאור ההפחתה במספר הלקוחות אשר מגיעים לקניונים ולחנויות ברחוב, מדובר בצורך אקוטי של כל חברה אשר מייצרת, משווקת או מייבאת מוצרים שונים.

המרצה מעניק טיפים של ההיערכות עבור ההתנהלות החדשה, תוך הטמעת שיטות שיווק דיגיטליות, פרסום בהתאם לפלחי השוק הרלוונטיים ואינטראקציה עם הלקוחות.

מדובר בתחום שהוא מאד מרתק, המנהלים ישבו לאורך כל הסדנה מרותקים מהגילויים המפתיעים על השיטות החדשניות אשר חלקן לא היו מוכרות להם. אין ספק שרוב המנהלים שהשתתפו בסדנה החכימו.

המנהלים נהנים מאד מהסדנאות האפקטיביות והם ממהרים ליישם זאת בחברה שלהם, כדי לקדם מהלכים נכונים בהתאם למצב המשק וגם כדי ליצור עניין וגיוון עבור כל העובדים שיחשפו לתחומי עשייה חדשים, בהובלה של אנשי מקצוע שיסייעו ביישום מהלך עסקי זה

תוכן עניינים

דילוג לתוכן