חפש סדנא עבורך

ייעוץ זוגי או סדנאות זוגיות – כך תשפרו את חיי הזוגיות שלכם

4.5/5

הזמנת פעילות השאירו פרטים

שתף עם חברים:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

הדימויים המתארים את חיי הזוגיות הם רבים. אחד המוכרים בהם הוא תיאור הזוגיות כצמח שאותו יש לטפח כי אם לא נעשה זאת- הצמח ינבלו. לעומת זאת, אם כן נעשה זאת ונדאג לטפח את הזוגיות, נראה אותה פורחת ומלבלבת. את הדימוי כולנו מכירים אך כאשר מדובר על חיי השגרה, לרובנו אין את הזמן והמשאבים להשקיע אקסטרה ולכן מסתפקים בחיי זוגיות בינוניים- לא מלאי משברים אך גם לא מהנים וכיפים. לא כדאי לתת ללהבה לדעוך עד שהיא כמעט כבויה. ישנן היום דרכים מהנות ונעימות לטפח את הזוגיות ותוך כדי כך גם לקבל ערך מוסף והנאה. סדנאות זוגיות הן דרך נפלאה לכך.

סדנאות זוגיות העוסקות בזוגיות

אחד מסוגי הסדנאות לטיפוח הזוגיות נמצאות תחת קורת הגג של סדנאות לשיפור הזוגיות. לא מדובר על ייעוץ זוגי בו אתם יושבים מול מטפל זוגי ושופכים את לבכם בצורה רצינית שיכולה להיות מביכה ולתת תחושה שאתם נמצאים תחת מבחן או ביקורת. סדנאות לשיפור הזוגיות הן אמנם סדנאות שהזוגיות נמצאת במרכז אך השיפור מתקבל באופן טבעי וקליל תוך כדי משימות משעשעות ומהנות. בחלקן אותן משימות יגרמו לכם להיפתח זה כלפי זו ולהבין נקודות שעד כה היו חסומות ולא ברורות. הסדנה יכולה לכלול חלקים זוגיים, חלקים כאינדיבידואל ואף חלקים קבוצתיים. סדנאות משלימות את אותן סדנאות לשיפור הזוגיות הן סדנאות ליצירת קרבה ואינטימיות בהן תקבלו כלים איך להצית מחדש את הלהבה וליצור חמימות. רבים לא מאמינים עד כמה הדבר פשוט כשיש כמה כלים לכך.

סדנאות קולינריה ואלכוהול

סדנאות אחרות שללא ספק ישפרו את הזוגיות, גם אם בעקיפין, הן סדנאות קונספט בתחום המהווה מכנה משותף בין בני הזוג. אחד התחומים הבולטים באותן סדנאות זוגיות הן סדנאות קולינריה ואלכוהול. ניתן גם להירשם לסדנאות קבוצתיות מסוג זה. עדיין החוויה המשותפת וטיפוח המכנה המשותף יוצר קרבה. ניתן לבחור בתחום קולינרי אהוב על שניכם כמו לחמים ומאפים, שוקולד, בשר, ירקות ואף טבעונות. גם אם רק אחד מכם טבעוני, הבחירה בסדנת טבעונות לשניכם יש בה אמירה של צד אחד שהוא מעוניין להתחבר ולהתקרב אל הצד השני והדבר ללא ספק ייצור קרבה. אם שניכם חובבי אלכוהול, יינות, קוקטיילים- ניתן להגיע לסדנה בכל אחד מהם.

סדנאות יצירה- ערך מוסף לזוגיות ולאינדיבידואל

סוג אחר של סדנאות הוא סדנאות יצירה. סדנאות אלה כוללות סדנאות צילום, ציור אינטואיטיבי וגם ריקוד. סדנאות ריקוד כמו סדנאות סלסה בנויות ומיועדות לזוג ולכן יכולות לתרום משמעותית לשיפור הזוגיות. סדנאות צילום או ציור הן סדנאות בהן אתם חווים חוויות משותפות ומרחיבים את המכנה המשותף שלכם. כל אחד מסוגי סדנאות היצירה תורם גם לנפש של כל אחד באופן אישי, מאפשר לפרוק מטענים ולנקות את הנשמה. אין ספק שנשמה נקיה יותר ונטולת מטענים תביא לתקשורת ולקשר טובים יותר.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן