חפש סדנא עבורך

מדוע מומלץ לקיים סדנאות לעובדים וכיצד אפשר לבחור אותן בצורה נכונה?

4.5/5

הזמנת פעילות השאירו פרטים

שתף עם חברים:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אם עד היום חשבתם שסדנאות לעובדים הן בגדר מותרות והן לא באמת נחוצות, ובכן תנו לנו לומר לכם שלא כך הדבר. סדנאות יכולות להעשיר את הידע של העובדים, לשפר מיומנויות ולפתח משמעותית את כישורי העבודה שלהם.

סדנאות לעובדים על קצה המזלג

לפני שנתחיל למנות את היתרונות שיש בקיום סדנאות לעובדים, חשוב שנבין קודם מהן אותן הסדנאות. למעשה, מדובר על סדנאות שהן ממוקדות, ייעודיות וכאלה שעונות על צורך מסוים. זה יכול להיות צורך מקצועי או צורך חברתי. אותן הסדנאות, יועברו בדרך כלל על ידי מנחים חיצוניים, שיש להם מומחיות, ידע וניסיון בתחום הסדנה.

דוגמאות לסדנאות לעובדים

כיום, יש המון סדנאות, שיכולות לתרום לעובדים עצמם וכמובן לארגון. להלן חלק מהן:

סדנת מכירות – מתאימות לארגונים שמעסיקים אנשי מכירות ומעוניינים להעשיר את הידע המקצועי שלהם וכמו כן להכיר להם שיטות עבודה חדישות, שיתרמו לשיפור מיומנויות המכירה שלהם. במסגרת הסדנה, העובדים יכירו כלים שיעזרו בשיפור הנאמנות של הלקוחות, כלים לבניית אסטרטגיה שיווקית, כלים לשיפור ניהול משא ומתן ובכלל תהליכי מכירה, כלים שיעזרו בסגירת עסקאות מול הלקוחות.

סדנת פיתוח מנהלים – מתאימות למנהלים שעומדים בראש הארגון ורוצים לדעת כיצד לשפר את התהליכים הארגוניים וכיצד לפתח כישורים, יכולות ודפוסי התנהגות, כך שבסופו של דבר יוכלו לשכלל את תהליכי הניהול שלהם.

סדנת תקשורת בין אישית – מתאימות למנהלים ועובדים בכל דרג. במסגרת הסדנה, ילמדו נושאים כמו, מיפוי תקשורת, אבחון הפרעות בתקשורת ופתרונות, הכרה של סגנונות תקשורת שונים, שימוש בשפת גוף, מיומנויות של הקשבה וכו'.

סדנת חוסן ופיתוח אישי – גם היא מתאימה למנהלים ועובדים בכל דרג, כאשר במסגרת הסדנה יש עבודה על פיתוח מודעות אישית, חשיבה חיובית, גמישות מחשבתית ועוד. מטרת הסדנה היא לעודד פתיחות בארגון, שתשפיע בצורה חיובית על תהליך ייעול העבודה בצוותים.

סדנאות נוספות שכדאי גם כן להכיר הן, סדנת עמידה מול קהל, סדנת שיווק יצירתי, סדנת ODT ועוד.

אם מעוניינים בסדנאות שיכולות לתרום גם לכל נושא הגיבוש בין העובדים, אפשר להזמין את אחת הסדנאות האלה:

סדנת בישול – אחת מבין הסדנאות הפופולאריות ביותר. העובדים מתחלקים לצוותים וכל צוות אמון על הכנת מנה או מנות מסוימות. הדבר כמובן תורם לגיבוש של כל העובדים, עבודה בצוות, אחריות, ניהול נכון וכו'.

סדנת קצב ותנועה – מדובר על פעילות כמו מעגלי מתופפים, לימוד ריקודי היפ הופ וכו'

סדנת רוגע – מתמקדת על פעילות משותפת של העובדים בספורט כמו, יוגה, שיאצו וכו'

ועוד…

כמה מילים לסיכום…

אין לנו בכלל ספק שכל ארגון ועסק שמעסיק עובדים, חייב להשקיע גם בהון הכי יקר ומשמעותי שלו והוא העובדים. סדנאות יכולות רק לתרום לעובדים, להוסיף ידע מקצועי, לשפר מיומנויות ובסופו של דבר, להפוך אותם לנכס משמעותי לארגון שיצליח גם להביא להגדלת ההכנסות ובכלל להצלחתו של הארגון.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן