חפש סדנא עבורך

סדנאות במגוון תחומים להנאה מלאה

4.5/5

הזמנת פעילות השאירו פרטים

שתף עם חברים:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

בחירה של סדנאות מתוך ההיצע הקיים

סדנאות מעשירות מאד את הידע של כל אדם ולכן נחמד מאד להשתתף באחת מהן, כמו סדנאות בישול ואפיה, סדנאות העצמה לנשים ומבחר גדול של סדנאות נוספות.

בהרצאות המיועדות לנשים בכל טווח הגילאים מדברים על נושאים רבים הקשורים בפעילות היום יומית שלהן, כמו חשיבות השימוש בבקבוק סרום לשיער לצורך הענקת חיוניות לשיער וטיפול בקצוות מפוצלים ושיער יבש.

חשיבותן של סדנאות מעשיות בתחום האפייה

צעירות שעדיין לא נישאו וגם מי שנשואה או נמצאת בזוגיות שנים רבות, ימצאו סיפוק רב בהשתתפות באחת מהסדנאות מתוך ההיצע הרב של האפשרויות הקיימות.

מי שמעוניינת להכין קינוחים נפלאים, אך לא יודעת כיצד להתחיל או לחלופין הקינוחים שהיא מכינה בבית אינם תמיד מוצלחים, מרגישה את הצורך להשתלם בנושא זה.

היתרון בקיומן של סדנאות מסוג זה הוא בכך שאנשי מקצוע מלמדים בהן את הבסיס, כיצד מודדים את כמות החומרים, באיזה ציוד משתמשים כדי להגיע לתוצאות מעולות כמו מיקסר, בלנדר, מטרפה ועוד. כשהבסיס ידוע, אפשר לבצע בהצלחה כל קינוח שמעוניינים להכין.

שלבי ההכנה הם נושאים אקוטיים, יש לבצע כל שלב באופן רוחבי בדיוק על פי ההנחיות, כדי לא לפגום במרקם, להכניס את הפריטים לתנור בחום המתאים בלבד כדי שלא תהיה נפילה של העוגה פנימה

קינוחים אישיים

בשנים האחרונות הטרנד העולמי הוא להכין קינוחים אישיים כדי להקל הן על ההגשה והן על האכילה. בקורס אפשר ללמוד כיצד להכין קינוחים טעימים במיוחד בתוך כוסות אישיות, כמו מוס שוקולד בכמה אופציות או קינוחי גבינה עם אופציות של פירות כמו פסיפלורה ופירות נוספים. בנוסף לכך מקרונים בשלל צבעים מסקרנים, טארטלטים צרפתיים או פחזניות רכות הממולאות בקרם פטיסייר וקצפת.

היצע נרחב של עוגות

עוגות המספרים מקרם שקדים שנראות מסובכות, יהפכו למשימה קלה מאד תוך לימוד הקישוטים מעליהן של מכמה פירות עסיסיים או מסוגים שונים של שוקולדים. למידת הליך ההתפחה כדי להכין עוגות שמרים הכוללות מילוי של שוקולד, קינמון, פרג, אגוזים ועוד.

אפית לחמים

אחד התחומים המעניינים ביותר בתחום האפיה הוא הכנת לחמים, העשויים משמרים או ממחמצת, במגוון טעמים ותוספות ובסגנונות המאפיינים עמים שונים. ריחו של הלחם הנישא ברחבי המטבח מעניק הרגשה של חמימות ביתית ולכן רבים לומדים זאת כדי להכין לבני הבית שפע של לחמים ארוכים, עגולים וחלות עבור שבת או חג.

הערך המוסף של הסדנאות

המטרה העיקרית של כל מי שמגיע לסדנת אפיה וקינוחים היא להכין שלל מטעמים בבית לשמחתם של כל בני המשפחה.

לאחר הקורס יש הבנה של דרך ההכנה, על אילו נושאים יש להקפיד, באילו חומרי גלם כדאי להשתמש ומהם הכללים הבסיסיים שיבטיחו את הצלחתו של כל מוצר, תוך שימוש בטכנולוגיות של המכשור הביתי שמסייע לאורך כל הדרך.

תוכן עניינים

סדנאות נוספות שימצאו חן בעיניך:

דילוג לתוכן