חפש סדנא עבורך

סדנאות בשר יוצאות דופן

4.5/5

הזמנת פעילות השאירו פרטים

שתף עם חברים:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

זוגות מגיעים לימים של סדנאות בשר

סדנאות איכותיות כמו סדנאות בשר נועדו להרחיב את האופקים ואת הידע בתחום זה. לכל אדם יש מה ללמוד ולהעשיר את אופציות הבישול, תוך שימוש בשיטות חדשניות אשר יוצרות מהפך בתוצאה המוגמרת.

מיקומו הנוח להגעה של מתחם הסדנאות בתל אביב מאפשר למי שגר בסביבה להגיע ברכיבה על קורקינט חשמלי או על אופניים וליהנות מסדנה מפנקת במיוחד.

סדנאות בשר למביני עניין

הקרניבורים שבחבורה, מעוניינים לדעת איך מכינים נתחי קצבים משובחים, או סטיקים אנטריקוט מעולים על הגריל. בדיוק בשביל זה נועדו סדנאות בשר, אשר פותחות בפני המשתתפים דלת לעולם חדש של איכות שלא הייתה מוכר להם עד עתה.

בשנים האחרונות השפים, ממליצים על שיטות חדשניות של עישון בשר לאורך פרק זמן מסוים ורק לאחר מכן להניח נתח זה על הגריל. צריך לטעום את נתחי הבשר שעושנו כדי להבין את ההבדלים בין צורת הבישול הישנה והמוכרת לבין השיטה החדשה אשר יוצרת נתחי בשר בעלי מרקם מיוחד, עסיסיים ובעלי טעם יוצא דופן.

את כל הסודות הללו, על כל שלביהם לומדים בסדנאות הללו אשר מעבירים אותן שפים מהשורה הראשונה בעלי מיומנות רבה שמלמדים את כל השיטות המתוחכמות למשתתפים. הסדנה היא שילוב של לימודים תיאורטיים ולימודים מעשיים. משתתפי הסדנה מבצעים בפועל את כל שלבי הלמידה צעד אחר צעד ובתום הצלייה טועמים את הבשר שמקבל טעמים מדהימים.

הסודות הקולינריים

מי שרוצה להעשיר את היצע התבשילים שהוא מציע לבני משפחתו ולחבריו המגיעים לביתו, לומד כאן את דרכי התיבול של נתחי הבשר השונים והתאמתם למאכלים מסוימים, השימוש בחומרי גלם ספציפיים ומעולים כדי להגיע לתוצאות מצוינות. התנסות בעשייה של מאכלים חדשים כמו קרפצ'יו בשר ביף, רוסטביף, המבורגרים ועוד.

בכל מדינה אשר אליה מגיעים ברחבי העולם יש מבחר ייחודי של מאכלים מנתחי בשר שונים אשר מאפיינים אותה. השפים מלמדים איך להכין חלק מהמאכלים הללו תוך הקפדה על שיטות ההכנה שתואמות את המקור, כדי שהמאכלים ייצאו מוצלחים במיוחד.

בדרך זו לומדים מאכלים איטלקיים, צרפתים או אחרים בהתאם לסוג הספציפי של הסדנה הרצויה.

סדנאות בזוגות

אחת המתנות הפופולריות בימי הולדת, או ימי נישואין היא הרשמה לסדנה זוגית בתחום שמעניין את שני בני הזוג כמו סדנת בשר, אפיית לחמים, הכנת סושי ועוד.

ההגעה של שני בני הזוג לסדנה, תיצור לאחר מכן שיתוף פעולה פורה גם במטבח הביתי כדי להכין יחד מטעמים לבני הבית. המגמה של ההשתתפות בסדנאות הללו היא לא רק לחזק את הידע האישי של כל אחד מהם, אלא ליצור את שיתופי הפעולה הללו שישפיעו מאד גם על החיים הזוגיים שלהם, הן אם הם חברים בתחילת הדרך והן אם הם בני זוג שנשואים שנים רבות ומארחים לארוחות שישי ולארוחות חג, את הילדים ואת דור ההמשך שלהם.

תוכן עניינים

סדנאות נוספות שימצאו חן בעיניך:

דילוג לתוכן