חפש סדנא עבורך

סדנאות למסיבת רווקות

4.5/5

הזמנת פעילות השאירו פרטים

שתף עם חברים:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אין ספק שמסיבות הרווקות של השנים האחרונות לא דומות למסיבות שגדלנו עליהם. כיום, אטרקציות זה לא הכל וכולנו מחפשים את הערך המוסף אשר ישדרג את החגיגה ויעניק לכלה לעתיד זיכרונות בלתי נשכחים. אז אילו סדנאות מתאימות לכל כלה ואיך תשדרגו את האירוע? הכל בכתבה הבאה.

סדנאות קינוחים – לכלות שאוהבות מתוקים

כולנו אוהבים לארח אבל רק חלקינו יודעים איך לעשות זאת עם קלאס ולהשאיר טעם של עוד. בסדנאות הקינוחים לומדות המשתתפות כיצד להכין קינוחים טעימים ובריאים ללא חומרים משמרים – כך שכולן יוצאות עם כלים מעשיים. בנוסף, גם במידה ולא ממש מצליחים ללמוד את כל רזי השוקולד בערב אחד, נהנים מרגעים נהדרים של פאן טהור ומתוק.

סדנאות אינטימיות – לכלות שרוצות לדעת עוד

אם בעבר היו נושאים שהיו נחשבים לטאבו, כיום להביא סקסולוגית או יועצת בתחום הזוגי למסיבת רווקות זה בגדר חובה. מלבד הצחוקים הרבים ושבירת הקרח שמושגת באופן קל ומהיר – ניתן להעניק לכל המוזמנות ידע יקר ערך ולשאול שאלות שהן בדרך כלל שומרות לעצמן. ללא ספק בגדר המלצה חמה לכל מארגנת של מסיבה.

סדנאות קוקטיילים – לכלות אנינות טעם

נראה שבשנים האחרונות כולנו אוהבים לשתות יותר קוקטיילים מורכבים, צבעוניים וטעימים. אבל איך עושים אותם? בסדנאות הקוקטיילים תיהנו מברמן (או יותר – בהתאם לכמות המשתתפות במסיבה) אשר יאפשר לכם לגלות את כל הסודות המקצועיים מאחורי הטעמים הכי שווים. אגב, יש גם סדנאות יין עם סומליה באותו הקונספט.

סדנאות סטיילינג – לכלות עם שיק

סדנאות הסטיילינג הגיעו לעולם לפני יותר מעשור ומאז הן הפכו לחביבות הפאשניסטיות בכל העולם. בסדנאות אלו נהנים מגישה לטרנדים הכי חמים בעולם ההוט קוטור, לשילובי הצבעים שכדאי לאמץ ולסגנון הלבוש הנכון לכל שעה ואירוע. כן, גם לביג דיי שמתקרב בצעדי ענק ושכולן כבר מחכות לו.

סדנאות אימפרוביזציה – לכלות שאוהבות לצחוק

עולמות המשחק והסטנדאפ היו תמיד בנות לוויה נהדרות למסיבות רווקות. בתקופה האחרונה, נראה שיש מארגנות מסיבות שפשוט בוחרות גם וגם ומזמינות שחקני ושחקניות אימפרוביזציה אשר משדרגות כל אירוע. בסדנה ניתן לצאת מאזור הנוחות, ללבוש דמויות חדשות ולהתמודד עם מגוון של מצבים קומיים שכל אחת חווה בחיי היום יום.

ואיפה ניתן לקיים את הסדנאות?

מכיוון שכיום מסיבות הרווקות הפכו לגדולות יותר, ניתן לשכור וילה גדולה או גן אירועים בשרון – אשר יכילו את המאורע ויעניקו אווירה מושלמת למסיבה. בעבור מסיבות קטנות יותר, גם אחד הבתים של המשתתפות מהווה אופציה של ממש ולכן זה תלוי בכמות המשתתפות ובסוג הסדנא שאתם מתכוונים להזמין לטובה השמחה.

לסיכום: אין ספק שסדנא שווה יכולה להרים לכלה ולהפוך את מסיבות הרווקות לבלתי נשכחת. יחד עם זאת, חשוב לבחור בסדנא שתתאים לאופי של הכלה ולבחור בלוקיישן מנצח למסיבה.

> לסדנאות קוקטיילים לחצו כאן
> לסדנאות שוקולד לחצו כאן

תוכן עניינים

סדנאות נוספות שימצאו חן בעיניך:

דילוג לתוכן