חפש סדנא עבורך

סדנת בישול דגים

4.5/5

הזמנת פעילות השאירו פרטים

שתף עם חברים:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

סדנאות בישול יכולות להתאים כאירוע חברתי מעניין, כאירוע תחרותי (עם ניקוד ופרסים) וכמובן – גם לבשלנים חובבים. זה המקום לכל מי שרוצה ללמוד טכניקות בישול חדשות ודרכי הכנה מעניינות. לאחר שכולנו שמענו על סדנאות להכנת מאפים ובצקים, סדנאות עישון בשר או סדנאות מתוקים, קבלו את הדבר הבא – סדנת בישול דגים. נסביר מה לומדים ולמי זה מתאים.

מה לומדים בסדנת בישול הדגים?

למי שלא מתמצא בכך, בישול דגים נדמה לעניין מורכב ביותר. תהליכי ההכנה פחות מוכרים לקהל הרחב, שלא כמו הכנת בשרים. כדאי לציין שישנן כל מיני סדנאות, וכדאי להצטרף על פי הרקע הקודם שלכם או שלכן, לפי הניסיון שלכם עם דגים. ולא, בישול קציצות טונה ברוטב עגבניות לא אומר שיש לכם ניסיון ממשי עם הכנת דגים. בסדנאות לומדים נושאים שונים כגון איך לפלט דג, אילו דגים מתאימים מאוד לצליה ואיך שומרים על עסיסיות בתנור, מתי יש להסיר את העור לפני ההכנה ומתי רק לאחריה, מהם סודות הצלייה ואיך לשדרג את ההכנה עם רטבים שונים. בחלק מהסדנאות אפשר ללמוד איך לזהות דגים טריים באמת, מה ההבדל בין הכנת דגים קפואים וטריים, האם באמת משנה אילו דגים אוכלים ומה הבדל בין דגי ים לדגי בריכות מבחינת ערך תזונתי ושיטות הכנה.

סדנא ליום הולדת

אם בעלך אוהב בישול או שהחברה שלך אוהבת את המטבח, זה יהיה רעיון מצוין להזמין סדנת בישול דגים לכבוד יום ההולדת. זה מתאים כמובן גם כהפתעה לאימא או לאבא, שכמה שהם אוהבים לבשל פשוט לא מכירים את סודות הכנת הדגים. במהלך הסדנא ילמדו כל המשתתפים ויקבלו טיפים שונים, כך שלא יחששו יותר להתמודד עם בישול, אפייה או צלייה של דגים. גולת הכותרת תהיה כמובן אכילת המנות שמשתתפי יום ההולדת הכינו, להנאת כולם.

סדנת יום כיף למקומות עבודה

סדנאות בישול מהוות אטרקציה נהדר לימי כיף במקומות עבודה. אם במקום עבודה כבר הזמינו שף לסדנת בישול או שוקולטייר לסדנת שוקולד, זה הזמן לנסות את הצעד הבא. סדנת בישול דגים מאפשרת לשלב את הגיבוש החברתי ביחד עם ארוחת דגים טעימה. וזה לא הכל. אפשר אם רוצים להפוך את האירוע לתחרותי, בסגנון "משחקי השף". אם מספר המשתתפים גדול יחסית, אפשר להתחלק לקבוצות והמנה הטעימה ביותר – מנצחת.

סדנת מנהלים, בשילוב דגים

דרך מקורית לערוך סנדת מנהלים היא לבחור להוציא את המשתתפים מאזור הנוחות. ואם נודה על האמת, לא הרבה מנהלים יודעים איך להכין מטעמי דגים יוצאים מן הכלל. בסדנא מהסוג הזה אפשר ללמד את המנהלים כיצד ליישם עקרונות ניהול שונים, מבחינה ביצועית. מתוך צפיה בעמיתים שמתמודדים עם משימות וקבלת הוראות ניתן לקבל תובנות רבות. כמו כן, ניתן לתרגל במהלך הסדנא הזאת ניהול של קבוצה, חלוקת משימות והנעה (מוטיבציה) של צוותי עבודה.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן