חפש סדנא עבורך

סדנת עיצוב תכשיטים

4.5/5

הזמנת פעילות השאירו פרטים

שתף עם חברים:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

מי מאיתנו לא הסתכלה פעם או פעמיים, על תכשיט מסוים וחשבה לעצמה, אם היה לי את חומרי הגלם והידע, בקלות יכולתי ליצור לעצמי תכשיט כזה. היום הטרנד הכי פופולארי בתכשיטים הוא חרוזים ופנינים, ואת האמת שכמעט כל תכשיט מחורז שאנחנו פוגשות אצל מעצב תכשיטים מסוים, אנחנו יכולות להכין בעצמנו ולחסוך את רוב העלות שלו. ניתן למצוא את חומרי הגלם במגוון חנויות יצירה בארץ או בחוץ לארץ, והמלאכה בהכנת התכשיט היא גם כיפית. אז לכבוד הקיץ שבא עלינו וכבר כאן, אולי זה הזמן לשמוע על סדנת עיצוב תכשיטים וללמוד להכין כמה בעצמך.

בעבור מי הסדנה מתאימה?

סדנה לעיצוב תכשיטים תתאים בעבור כל מי שחפצה נפשה ללמוד את הנושא, בין אם היא מתכננת להיות מעצבת תכשיטים, או רק כדי ללמוד לטובת עצמה. ההנאה מובטחת והיא בוודאות משתלמת, שכן את זוכה ללמוד איך לעצב לעצמך את התכשיט המדויק שאת חושקת בו. יש מגוון סדנאות שונות שיכולות להתאים לכל טווחי הגילאים ולכל סוגי האנשים.

איזה סוגי סדנאות קיימות?

סדנאות לעיצוב תכשיטים קיימות בכל מיני סוגים, החל מסדנת חריזה, שמתעסקת בהתאמת חרוזים ועיצוב עם פנינים ותליונים, מה שבעצם מתעסק עם חומרי גלם קיימים, ועד סדנת צורפות שמלמדת איך לצרוף את התכשיט מאפס, החל משרשראות ועד עגילים ואפילו טבעות זהב מיוחדות. סדנת הצורפות מתעסקת בתכשיטים "רציניים" יותר, ומכילה בתוכה את כל מה שצריך לדעת על החומרים השונים כמו זהב, כסף, נחושת ועוד. בנוסף קיימות גם סדנאות שיבוץ, בהן תלמדו איך לשבץ אבנים בתכשיט קיים, ואת המשמעויות וההבדלים בין סוגי האבנים השונות.

מה אורך הסדנה?

כמו שנאמר, יש מגוון רחב של סוגי סדנאות ולכן זה משתנה מסדנה לסדנה. מה שכן יש סדנאות שאורכות כמה שעות בלבד ויש כאלה שמתפרסות על כמה מפגשים ואף יותר. הכול שאלה של איזה סוג תלמידה את, כזו שבאה ללמוד מקצוע, או כזו שבאה ללמוד את זה כתחביב. בהתאם לזה תוכלו לרכוש את היקף הסדנה המתאימה עבורך. בנוסף קיימים היום קורסים מקיפים יותר של לימודי תכשיטנות וצורפות, שמנחים את הדרך שלב אחרי שלב, בדרך להיות תכשיטנית מקצועית, אך כמובן שזה בעבור מישהו שכבר מחפש מקצוע ולא סתם יום של כיף או תחביב.

סדנת עיצוב תכשיטים זוגית

סדנת עיצוב תכשיטים יכולה להיות רעיון נהדר למתנה בעבור כל מי שחובב את העניין. תוכלי להעניק את המתנה הזאת בתור סדנה זוגית וליצור מזה יום כיף שלם עם אותו אדם. זה יכול להיות רעיון למתנה מקורית ביותר בעבור אמא, סבתא, חברה ואחות וכמעט כל אישה תהיה שמחה לקבל מתנה כזאת. קחי בחשבון שאם תרצי שהסדנה תהיה זוגית ואישית, הכוונה שתהיו רק אתן והמנחה, תוכלי ליצור קשר ישירות עם המנחה של הסדנה ואולי בעבור תוספת תשלום סמלית, תוכלי לתאם איתה סדנה אישית. באותה השיחה תוכלי גם לפרט איזה סוגי תכשיטים אתן אוהבות ואיזה חומרי גלם תרצו לעבוד איתם, וכך בעצם ליצור לכן את החוויה המושלמת לאותו היום.

בסוף הסדנה לוקחים את התכשיטים שהכנו?

השאלה הכי נפוצה, והתשובה עליה משתנה. בדרך כלל לאחר כל ההשקעה שנתתן במהלך הסדנה ובעבור הרכבת התכשיט, תוכלו לקחת את התכשיט הביתה. שימו לב שיש סדנאות שמציעות לקנות את התכשיט שהרכבתן בסיום הסדנה, במחיר סמלי, כדי לכסות עלויות של חומרי הגלם. לכן כדאי לברר את הדברים הללו מראש, אם זה משהו שמעניין אתכן.

תוכן עניינים

סדנאות נוספות שימצאו חן בעיניך:

דילוג לתוכן