חפש סדנא עבורך

שדרגו את אירוע הסדנה שלכם עם ברכה מושלמת ליום הולדת

4.5/5

הזמנת פעילות השאירו פרטים

שתף עם חברים:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אתם לא סתם נמצאים כאן, יכול להיות שהגעתם לכאן כדי לחפש סדנה כדי לעשות למישהו אירוע מנצח ובלתי נשכח, ביום המיוחד שלו בשנה – יום ההולדת שלו.
יכול להיות שהחלטתם ללכת על סדנת ריקודי סלסה, סדנת צחוק או שדווקא בא לכם לפנק באחת מסדנאות האוכל הרבות שיש פה.
אז רגע אחרי שהשואו הגדול נגמר, והאורחים יושבים להם מפוצצים מאוכל, כשהם רוצים לשחרר כפתור, יגיע הזמן שלכם להגיד כמה מילים לחתן או כלת יום ההולדת.
אין ספק שברכת יום הולדת מושקעת ואיכותית תוסיף עוד מימד של הנאה ביום הכיף שתכננתם עבור האדם היקר לכם. עכשיו, כשאתם מתכוננים לסדנה ועושים את כל הסידורים, זה בדיוק הזמן לשבת על הכיסא, ללעוס את קצה העט (או את קצה המקלדת…) ולהעניק לכל הנוכחים עוד כמה רגעים של כיף.
אז מאיפה בכלל מתחילים לכתוב?

אל תתביישו לקבל השראה

לא, לא… אנחנו לא מציעים לכם למחזר ברכות, חלילה, אבל אם נתקעתם ישר בהתחלה, ואין לכם מושג איך מתחילים, תוכלו למצוא ברשת מגוון ברכות יום הולדת מכל הסוגים. כדאי לעבור ולרפרף בין הברכות השונות כדי לקבל רעיון לסיפור מסגרת, סיומת משעשעת או איזשהו פאנץ' מתוחכם.

הוסיפו טאץ' אישי

"מזל טוב", "עד 120", "הצלחות בכל התחומים"… בואו נשאיר את כל האיחולים הבנאליים האלה לקיר בפייסבוק או להודעות בקבוצות ווטסאפ מנומנמות… אין בעיה לאחל את כל הדברים הטובים האלה, אבל בטח שלא יהיו המנה העיקרית.
לא משנה כמה ברכות יום הולדת ראיתם ובכמה אתרים חיפשתם השראה, אין שום סיכוי בעולם שמצאתם בדיוק את הברכה שמתאימה לכם כמו כפפה ליד. גם די קל להבין למה – שום אתר ברכות לא מכיר את האדם לו אתם כותבים כמוכם.
זה הזמן להוציא מהבוידעם את הזיכרונות המשעשעים שיש לכם ולשלב אותם בברכה.
אתם זוכרים את הפדיחה הגדולה שקרתה לו בטיול השנתי לרמת הגולן בתיכון? אתם זוכרים את הקפה שהיא שפכה ביום הראשון שלה בעבודה? אלו בדיוק הדברים הקטנים שיכולים לתבל לכם את הברכה ולעשות אותה מעניינת ומשעשעת. יש הסתייגות קלה – לא לפדח יותר מידי…
תזכרו, הרגע סיימתם סדנה שכולה כיף – זה הזמן להמשיך את הכיף עוד קצת.

לחרוז או לא לחרוז? זו השאלה…

בשש מילים: תנסו, זה יהיה שווה את זה. אין ספק שאחד הכלים הכי טובים כדי לכתוב ברכה שבאמת זוכרים אותה ומדברים עליה אחר כך הוא החריזה.
גם חתן או כלת יום ההולדת ישימו לב ויעריכו את ההשקעה עבורם, וגם האורחים יהיו קשובים יותר אליכם. נכון, זה לא פשוט בכלל, וכאן הרשת שוב מתגייסת לעזרתכם. לא מעט מילוני חרוזים נמצאים ברחבי הרשת כשתפקידם הוא למצוא את כל המילים המתחרזות עם מילה מבוקשת. אין ספק שלאירוע כזה, ברכת יום הולדת עם חרוזים תעשה עבודה מצוינת.

עוד קצת תבלינים לברכה

כמו שגם פיצה מצוינת יכולה להשתדרג עם זיתים שחורים ועגבניות, כך גם ברכה מצוינת יכולה להשתדרג עם התוספות שמתאימות לה.
אלו תוספות יש לברכה? אפשר להוסיף ציטוט נחמד שרלוונטי לסדנה שעשיתם או לחתן/כלת יום ההולדת. רוב האנשים אוהבים לצטט אדם מפורסם או סיפור/סרט ילדים מוכר.
תוספות קצת יותר מיוחדות יכולות להיות חישובים גימטריים או חישוב ערכים נומרולוגיים של שמות החוגגים או החוגגת. כל תוספת כזו, הופכת את הברכה שלכם ליותר מיוחדת.

תוכן עניינים

סדנאות נוספות שימצאו חן בעיניך:

דילוג לתוכן