חפש סדנא עבורך

מה חשוב לדעת על סדנאות שוקולד

4.5/5

הזמנת פעילות השאירו פרטים

שתף עם חברים:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

שוקולד הוא דבר שמשמח אנשים כבר מאות אם לא אלפי שנים, ואין כמו להכין שוקולד בעצמך. מסיבה זו סדנאות שוקולד הפכו לפופולריות יותר ויותר במהלך השנים, כאשר הן מציעות למשתתפים בהן את ההזדמנות להתעמק בעולם המתוק כל כך של ייצור שוקולד. אז בין אם אתם חובבי שוקולד מושבעים ובין אם אתם פשוט מחפשים רעיון למתנה ייחודית וחד פעמית – אין ספק שסדנאות שוקולד יכולות להיות נכונות בשבילכם. רוצים לדעת עוד? במאמר זה ריכזנו את כל מה שחשוב לדעת.

למי הסדנאות מתאימות?

סדנאות שוקולד יכולות להתאים לאנשים בכל הגילאים ורמות המיומנות. מילדים ועד למבוגרים, כל מי שאוהב שוקולד יכול להשתתף בסדנאות הללו. עבור ילדים הסדנאות האלה יכולות לספק סביבה מהנה וחינוכית בה הם יכולים להתנסות וללמוד על תהליך ייצור השוקולד. עבור מבוגרים זוהי דרך לשבור שגרה ולהוציא החוצה את ה"שוקולטייר" הפנימי שבהם, להתנסות בטעמים וטכניקות ולייצר משהו משל עצמם.

האם צריך ניסיון קודם?

אין צורך בניסיון קודם כדי להשתתף בסדנת שוקולד. אתם יכולים להיות אופים ותיקים או טירונים מוחלטים בתחום- הסדנאות פונות למגוון רחב של משתתפים. המדריכים המקצועיים ינחו את כל המשתתפים בשלבים השונים של תהליך ייצור השוקולד, יעזרו נקודתית למי שיצטרך- ויבטיחו את זה שכולם ירגישו בנוח וייצרו שוקולד טעים וכיפי.

האם סדנת שוקולד היא ליחיד, זוג או קבוצה?

סדנת שוקולד יכולה להתאים לכמות אנשים שבין אדם אחד ל-20, תלוי בגודל המקום שמכיל את הסדנה. אפשר ללכת על סדנאות שוקולד לזוגות שהופכות לחוויה אינטימית שמקרבת בין בני הזוג, סדנת שוקולד לצוות בעבודה שיכול להתגבש סביב זה וסדנה משפחתית שמייצרת זיכרונות שיישמרו שנים אחרי שהשוקולד ייאכל…

סדנאות שוקולד

מה לומדים על שוקולד בסדנה?

סדנאות השוקולד השונות מציעות הזדמנות נהדרת לחקור את התהליך המעניין והמורכב הזה של יצירת שוקולד מאפס. המשתתפים ילמדו על התהליך של פולי הקקאו, על טמפרור ודברים נוספים. החוויה הזו סוחפת ומאפשרת למשתתפים לדעת עוד על העולם שמאחורי הממתק הממכר.

מה עושים בסדנאות שוקולד?

כל סדנת שוקולד היא שונה ומציעה פעילות אחרת, אבל עדיין יהיו דברים משותפים. לרוב המשתתפים יבצעו טחינת פולי קקאו קלויים, ילמדו שיטות טמפרור שונות, יתנסו בשילובי טעמים מעניינים ויעצבו ויקשטו את השוקולד לפי ראות עיניהם. כל אלה מייצרים חוויה כיפית מתחילתה ועד סופה.

מה הופך סדנאות שוקולד למתנה המושלמת?

סדנת שוקולד יכולה להיות מתנה חווייתית ונהדרת להעניק לאדם יקר ואהוב, ויש לזה מספר סיבות. קודם כל, מדובר בחוויה בלתי נשכחת. מי שמקבל את המתנה יוכל לזכות להשתתף בפעילות כיפית שמפעילה את כל החושים שלו. מדובר גם במתנה שמתאימה למגוון אירועים שונים. אם זה יום הולדת, יום אהבה או חג- סדנת שוקולד היא מתנה רבגונית לכל יום בשנה.
לסדנה יש גם יתרונות חברתיים. בסדנת שוקולד אפשר לתקשר עם אנשים מסביב, ללמוד ולהתגבש. זה יכול להיות עם חברים, בן או בת זוג, משפחה וקולגות- כשחולקים יחדיו חוויה מהנה ושמחה כזו, אין ספק שזה מקרב בין אנשים.

מדובר בסדנה שגם מפעילה את היצירתיות- לא תמיד בחיי היומיום מתאפשר לנו לתת ביטוי לעצמנו, ובזמן הכנת השוקולד והקישוט שלו, אפשר לחשוב מחוץ לקופסה ולתת לעצמנו להתבטא.
לבסוף, נציין שהסדנה היא השילוב המושלם בין מתנה מהנה למתנה פונקציונלית. בסוף הסדנה כל משתתף ייצא עם השוקולדים שהוא יצר באופן מותאם אישית. אפשר לקחת אותם הביתה וליהנות מהם בין ארוחות או להעניק אותם כמתנה למישהו אחר!

תוכן עניינים

דילוג לתוכן