חפש סדנא עבורך

קורסים וסדנאות להגדלת ארגז הכלים המקצועי בתחום טיפולי CBT

4.5/5

הזמנת פעילות השאירו פרטים

שתף עם חברים:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

בתחומים רבים ושונים יש מטפלים, פסיכולוגים ואנשי מקצוע שונים העוסקים בתחומי טיפול וליווי כאלה ואחרים. כחלק מהליווי יש הצורך לשלב בין הידע המקצועי הנרכש של המטפל לבין מצבו הספציפי של המטופל, סיפור חייו והאופן שבו הוא מגיב ומתנהל עם הדברים מסביבו ובחייו.

ככל שהמטפל ישכיל להרחיב את ארגז הכלים שלו כך הוא יוכל להעניק טיפול יותר נכון ומקצועי למטופל שלו, להרחיב את המנעד הטיפולי שהוא מציע לכל אחד מהמטופלים, לקבל אליו לקוחות חדשים מסוגים שונים ולהיות בעל ראייה רחבה יותר של הסיטואציות והסיפורים שהוא שומע וחווה ממטופליו כדי לשפר את האבחנה לגבי מצב המטופל והטיפול המתאים לו ביותר.

קורסים וסדנאות להעשרת הידע המקצועי והרחבת ארגז הכלים:

בזכות האינטרנט תוכלו ליהנות מגישה למגוון רחב של קורסים וסדנאות מקצועיים בתחומים שונים או לפחות למצוא הכשרות פיזיות שכאלה בלחיצת כפתור. הכשרות אלה יכולים להיות סדנאות של כמה שעות או קורסים של כמה מפגשים ויותר שכל מפגש אורך כמה שעות לפחות. מלבד העשרת הידע המקצועי והרחבת ארגז הכלים הרי שכל הכשרה מקצועית נוספת שלכם תפתח לכם דלתות נוספות ותגדיל את הערך שלכם כאנשי מקצוע.

מהו טיפול CBT?

טיפול CBT הוא טיפול קוגניטיבי התנהגות בעברית והוא אחד מכלי הטיפול הפופולריים ביותר כיום בתחום הפסיכולוגיה והפסיכותרפיה. אופי הטיפול הוא האמונה שצריך לשנות את דפוסי החשיבה וההתנהגות הקיימים של המטופל והגעה לתוצאות מהירות יותר מאשר בשיטות טיפול פסיכולוגיות אחרות, אך תוך הקניית כלים להתמודדות עם הסיטואציה גם באופן עצמאי לאחר הטיפול. טיפול CBT נפוץ מאוד בכל העולם כיום והוא נחשב ליעיל מאוד בכל הגילאים, החל מילדים ובני נוער וגם להורים צעירים ואנשים מבוגרים. בין הבעיות השונות שהטיפול יכול לסייע לטיפול בהן הוא חרדות, מתח נפשי, לחץ, שגיאות מחשבתיות, בדידות, דימוי עצמי נמוך, חרדות גיל הזהב, בעיות חברתיות ועוד.

אופן הטיפול:

טיפול CBT אורך בערך כ14-16 מפגשים שהמטרה היא לבנות יחסי אמון ושיתוף פעולה בין המטפל למטופל ותוך כדי להתחיל להשיג התקדמות. המטרה תהיה להפחית את הסימפטומים של המטופל הגורמים לבעיה ולפתח כישורים התנהגותיים, חברתיים ואישיים שיעזרו למטופל גם לאחר תקופתה טיפול המשותפת. המסגרת הטיפולית תותאם באופן אישי לצרכי המטופל וכל אבחון והערכה יהיו מוקפדים ולגופו של המטופל וצרכיו.

לימודי CBT:

לימודי CBT יכולים לסייע למטפלים בתחומים שונים, עובדים סוציאליים, יועצים, פסיכולוגיים, מטפלים באומנויות ועוד. אלה יכולים ליהנות מארגז כלים משודרג באחד מכלי הטיפול הפופולריים, המוצלחים והטובים ביותר כיום. רבים ממקומות העבודה מעדיפים לקבל היום מטפלים מקצועיים שעברו הכשרה מקצועית גם בתחום הCBT. בין היתר תוכלו ללמוד מגוון קורסים, סדנאות והכשרות בתחום החל מטיפול מעמיק של התחום, דרך תחומי משנה כמו הדרכת CBT להורים, CBT בקבוצות, מיינדפולנס למטפלים, הגיל השלישי, טיפול ממוקד רגש EFT ועוד.

תוכן עניינים

סדנאות נוספות שימצאו חן בעיניך:

דילוג לתוכן