חפש סדנא עבורך

סדנת עיסוי לזוגות

4.5/5

הזמנת פעילות השאירו פרטים

שתף עם חברים:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

חג האהבה, יום הולדת, יום נישואין, הם הזדמנויות נהדרות לבלות עם ׳המישהו המיוחד׳ שלכם ולהראות לו כיצד אתם מרגישים. הזמנת פעילות ששניכם תהנו ממנה, כמו סדנת עיסוי לזוגות, היא דרך מצוינת להפגין את הרגשות שלכם. בעזרת העיסוי, תוכלו שניכם להירגע וליהנות זה מחברתה של זו, תוך קבלת פינוק שמגיע לשניכם.

ואם כבר מדברים על פינוק, הזמנת אירוח בצימר יוקרתי בראש פינה, המציעות טיפולי ספא בנוף הנפלא של הגליל, יכולה גם היא להיות רעיון שראוי לשקול. בסדנת עיסוי לזוגות תוכלו להקדיש את הזמן לפעילות נעימה שתאפשר לכם להתרחק ממצבי הלחץ השגרתיים של החיים וליהנות מהטבות שערכן לא יסולא בפז.

מהו עיסוי זוגי?

עיסוי זוגי הוא בדיוק כמו מה שאתם שומעים – עיסוי ששני אנשים נהנים ממנו בו זמנית. סוג זה של עיסוי יכול להיעשות בדרכים שונות, אבל בדרך כלל הטיפול כולל את שני בני הזוג הנמצאים יחדיו באותו חדר במתקן הספא או הקליניקה.

עיסויים זוגיים מציעים לזוגות יתרונות רבים, כגון:

להתנסות ביחד בחוויה חדשה

ידוע שיש לא מעט אנשים שמעולם לא חוו עיסוי. חלקם בגלל שהעיסוי נתפס בעיניהם כחוויה לא נוחה או מאיימת כשהם צריכים לעבור את הטיפול לבדם. במקרים שכאלה, עיסוי זוגי יכול להיות דרך מצוינת שתאפשר להם להתמסר יחד עם בן/בת הזוג לטיפול שונה, שיועיל לרווחה הפיזית והנפשית שלהם.

לחזק את הקשר הזוגי

זיכרונות או חוויות חיוביים, הנובעים מאירוע חיים מסוים יכולים להתעצם כאשר האירוע משותף גם לבן/בת הזוג. כאשר אתם נהנים ממשהו חדש או מרענן עם אדם שקרוב לליבכם, החוויה החדשה יכולה להעמיק את הקשר הזוגי שלכם. למעשה, חוויה שאתם חווים באופן משותף יחד עם בן/בת הזוג שלכם, מכפילה את תחושת ההנאה והרוגע, מה שיכול להוביל למערכת יחסים אינטימית איכותית ובריאה יותר.

ליצור אינטימיות מתמשכת

מטפלים העוסקים בעיסוי מאמינים שהנפש והגוף קשורים זה בזה. כאשר אתם חולקים שעה קלה, מרגיעה ונעימה עם בן/בת הזוג שלכם, שניכם צפויים להתחיל לקשר בין התחושות הללו לבין הרגשות שאתם חשים האחד כלפי השני.

העיסוי עצמו מגביר את רמת הכימיקלים בגוף האחראים על מצב רוח מרומם, כולל: סרוטונין, דופמין ואוקסיטוצין. כימיקלים אלה קשורים לתחושות של שביעות רצון, משיכה גופנית והנאה. משום כך, ברור מדוע העיסוי הזוגי המשותף עם בן/בת הזוג, עשוי להגדיל את כמות החיבה ההדדית, שתימשך זמן רב לאחר שהעיסוי ייגמר.

לצאת להפסקה מהשגרה

כל אחד זקוק לפסק זמן מהחיים, בין אם מהעניינים בבית או במקום העבודה, כדי להירגע קצת מהלחצים המאפיינים את חיי היומיום המודרניים. במהלך העיסוי הזוגי, תוכלו שניכם ליהנות מבילוי כיפי במקום שנועד אך ורק למען ההנאה והרוגע שלכם.

גם עיסוי למשך זמן קצר בלבד, כבר יכול לסלק כל מיני מתחים שאתם נושאים אתכם. כאשר המעסה ילוש כל שריר בגופכם, תתחילו ליהנות מתחושת ההקלה והשחרור מכול מתח פיזי וכאב שנשאתם אתכם כשנכנסתם לקליניקה או לספא.

ליהנות מבילוי זמן אינטימי משותף

רובנו מנהלים חיי שגרה קבועים שנעים בין הבית, לעבודה, לסידורים, להסעת הילדים לחוגים ועוד. לא פלא שזוגות רבים מתקשים למצוא לעצמם זמן שכולו יוקדש רק לשניהם. אמנם, עיסוי זוגי עשוי לא להיחשב בעיניכם כבילוי ׳לבד׳ עם בן/בת הזוג, אבל זו הזדמנות שתוכלו לנצל כדי לדבר ולהתחבר מחדש בסביבה מרגיעה ומאפשרת.

קביעת תור בסדנה לעיסוי זוגי היא דרך נפלאה להתחיל ליהנות האחד מחברתו של האחר בצורה הרבה יותר קלה לניהול.

תוכן עניינים

סדנאות נוספות שימצאו חן בעיניך:

דילוג לתוכן