חפש סדנא עבורך

סדנאות לטיפוח ולהסרת שיער ביתית

4.5/5

הזמנת פעילות השאירו פרטים

שתף עם חברים:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

בסדנה המתמקדת בטיפוח ובשיטות להסרת שיער, תוכלו ללמוד איזו שיטה להסרת שיער בבית, היא המתאימה ביותר לעור ולצרכים הספציפיים שלכם.

החל משיטות נישה כמו שימוש בחוטים ועד לגילוח הקלאסי, יש היום אינסוף אפשרויות להסרת שיער לגברים ולנשים מהגוף. חלק מהשיטות הללו הן קלות יותר מאחרות, אבל המשמעות היא, שאתם יכולים ללמוד בסדנה כיצד להסיר את השיער בעצמכם.

בסדנה זו תוכלו לגלות את הדרכים המובילות לסילוק שיער לא רצוי מהגוף מבלי לצאת מהבית.

הסרת שיער בגילוח

גילוח הוא ללא ספק הדרך הפופולרית ביותר להסרת שיער ביתית. הגילוח הוא מהיר, לא יקר ועובד היטב. אם זו השיטה המועדפת עליכם, תוכלו ללמוד בסדנה כיצד להבטיח שאתם משתמשים במוצרים המתאימים ביותר כדי להכין את העור שלכם ולמנוע יצירת שערות חודרניות מטרידות. גילוח שיער הגוף על בסיס קבוע עוזר להפחית את הסיכויים של חדירת השיער מתחת לעור, ומריחת קרם (או שמן) יוכל לרכך את העור לאחר מכן.

אמנם, אפשר לגלח כל אזור בגוף שרוצים, אבל בסדנה תלמדו שהאזורים הכי מתאימים לגילוח הם הרגליים ובתי השחי. כשמדובר בהסרת שיער מקו הביקיני, הגילוח קצת יותר מסובך ועדיף להשתמש בצורות אחרות של הסרת שיער באזורים הרגישים יותר.

הסרת שיער בשעווה

אם כבר מדברים על אזורים רגישים, גם אם אתם מעדיפים לגלח, יש אזורים שקצת קשה להגיע עליהם עם סכין הגילוח. כאן נכנסת לתמונה השעווה. כיוון שהשעווה מסירה את השיער ברמת הזקיק, היא דוחה את צמיחת השיער ובהשוואה לשיטות אחרות, שומרת על האזור חלק כמשי למשך זמן רב יותר.

השעווה מציעה כמה יתרונות נוספים, למשל היא משמשת כפילינג. המשמעות היא שבתהליך הסרת השיער בשעווה, מוסרים גם תאי עור מתים. לכן, השעווה שומרת באופן עקבי על מראה העור ועל תחושת הרכות שלו. בנוסף, מכיוון שהשעווה מסירה את השיער מהזקיק, השיער הצומח מחדש הוא עדין יותר.

באשר לשעווה בגבות. בקורס תלמדו כיצד להשתמש ברצועת שעווה קטנה ומפוסלת המתוכננת במיוחד לעיצוב הגבות, בניגוד לשעווה שניתנת למריחה, רצועות השעווה יעזרו לכם להימנע מכול תקלה בעת הסרת שיער מהגבות.

הסרת שיער באמצעות משחת סוכר

שיטת הסוכר, בדומה לשעווה, מסירה כל שיער מהזקיק שלו. ההבדל הגדול בין השתיים, כפי שתוכלו ללמוד במהלך הסדנה, הוא שהסוכר כולל משחה בטמפרטורת החדר, ומחילים (וגם מסירים) אותה בכיוון צמיחת השיער. זאת, בניגוד לשעווה אותה מושכים בניגוד לדפוס הצמיחה הטבעי של השיער.

משחת סוכר לא נדבקת לעור כמו השעווה החמה, לכן שיטה זו עשויה שלא להזיק לאלה שרגישים לשעווה.

מכשיר אפילציה

האפילציה היא אפשרות נוספת המסירה את השיער מהשורשים שלו. שלא כמו בשיטות המשתמשות בתערובת כלשהי להסרת השיער, מכשיר האפילציה משתמש בפעולה מכנית כדי למשוך את השיער החוצה מהזקיק. מכשירים חשמליים אלה נראים כמו מכונת גילוח חשמלית רגילה, אבל הם לא מגלחים את השיער אלא עוקרים אותו ברמת הזקיק ומשאירים את העור שלכם חלק וללא שיער למשך זמן ארוך יותר.

קרם אפילציה

קרמים להסרת שיער משתמשים בכימיקלים המיועדים לכך, ולא בפעולה מכנית המורטת את השיער. הקרם ממיס את השיער שעל העור. כאשר מורחים את הקרם כראוי, הוא יכול להציע עור חלק למשעי. עם זאת, אם העור שלכם רגיש, היזהרו משימוש בכימיקלים, שעלולים לגרות את העור. אם אף פעם לא התנסיתם בקרם להסרת שיער, מומלץ לנסות קודם אזור קטן בעור שלכם, כדי לוודא שהקרם אכן לא פוגע בעור.

תוכן עניינים

סדנאות נוספות שימצאו חן בעיניך:

דילוג לתוכן