חפש סדנא עבורך

סדנה תכשיטים בלתי נשכחת לבת מצווה!

4.5/5

הזמנת פעילות השאירו פרטים

שתף עם חברים:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

סדנת תכשיטים היא סדנה מיוחדת לבת מצווה. היא מאפשרת פעילות חברתית עם הכיתה או עם נשות המשפחה, ואפשר אפילו להפוך אותה לסדנה ערכית לבת מצווה.

בת מצווה היא אירוע מיוחד עבור הילדה. היא חוגגת את המעבר מילדות ללבגרות. מחפשים סדנאות לבת מצווה? לילדות שמעריכות אסתטיקה, יש להן טעם מיוחד וחוש אמנותי, אפשר להציע סדנת תכשיטנות כפעילות מיוחדת ובלתי שגרתית לבת מצווה!

לסדנת תכשיטים לבת מצווה יש מלא יתרונות

בין אם מדובר בבת מצווה לילדה מבית דתי או חילוני, סדנת תכשיטים חד פעמית היא רעיון יצירתי לפעילות לבת מצווה. יש גבול כמה אפשר לקחת את הכיתה למועדון בת מצווה, ובת מצווה על יאכטה? נו באמת. יש כאלה שאוהבים את זה, מבחינת אחרים זה מפגן של טעם רע. זה לגמרי לא מתאים לכולן. סדנה מיוחדת לבת מצווה היא אירוע יוצא דופן.

לסדנה יש עוד יתרונות:

● אפשר לעשות את הסדנה אצלכן בבית או במתנ"ס ולא צריך לנסוע רחוק
● סדנת התכשיטים מאפשרת ליצור ולעבוד עם הידיים, לתקשר אחת עם השנייה
● בסוף הסדנה יש תוצר שאפשר לשמוח בו.
● בסוף הסדנה התכשיטים נארזים בקופסה יפה שלא היתה מביישת חנויות תכשיטים.

סדנת בת מצווה עם חברות

סדנת התכשיטים לבת מצווה היא הזדמנות נפלאה לחגוג עם חברות של ילדת בת המצווה. על שולחן מפוזרות ערכות עם חרוזים והבנות יכולות לעצב שרשראות ועגילים לפי טעמן. התכשיטים יוצאים צבעוניים, יפים ועדינים, מתאימים לטעם של בנות 12.

ילדת בת המצווה יכולה להיות אחת המשתתפות בסדנה והיא יכולה גם להנחות אותה, בפעילות מעצימה ומהנה ששמה אותה במרכז בתור גורם חיובי, חכם ומסייע.

סדנת בת מצווה עם המשפחה

סדנת תכשיטנות משפחתית היא סדנה אינטימית יותר מהסדנה לחברות. בסדנה הזאת אפשר לפתוח בופה של חרוזים ונשות המשפחה יעצבו שרשראות ועגילים ממבחר החרוזים.
אפשר לשלב לתוך הסדנה את הסיפור המשפחתי, ולמשל לשלב בתוך השרשראות חרוזים מתכשיטים של בנות המשפחה שכבר יצאו משימוש.

טקס מתנות לבת מצווה

את סדנת התכשיטים לבת מצווה אפשר לשלב עם טקסטים אחרים, למשל טקס 12 מתנות לבת מצווה, או טקס מתנות מנשות המשפחה.
אפשרות נוספת היא אפשר לשלב בסדנה פעילות נתינה, כדי להפוך את הסדנה לסדנה ערכית עם משמעות: לעצב סט אחד למשתתפות הסדנה וסט שני לתת במתנה. אפשר להעניק אותם ישירות לילדות או נשים שמאושפזות, אפשר לתת למקלטים ועוד. אם אתם מתעניינים גם בתוספת הערכית הזאת לסדנה, אפשר לדבר עם הצוות של אמנות מתגלגלת. הן מכירות המון מקומות שישמחו לקבל את התכשיטים שתכינו.

אולי יעניין אתכם לקרוא עוד על: סדנאות איפור – למי זה מתאים?

 

תוכן עניינים

סדנאות נוספות שימצאו חן בעיניך:

דילוג לתוכן